HTML

Kórházban

Száműztek a kórházba. Két hétre. A diagnózis: gerincsérv. Túl sok inger ért ahhoz, hogy magamban tartsam az élményeket. Ez nem az a blog, ahol az egészségügyet kell szidni, az ilyen jelegű kommenteket törlöm, mert megtehetem. korhazban@hotmail.com --> ha a nagyérdemű személyes válaszra tart igényt.

Utolsó kommentek

Címkék

Tizedik nap - Turnusváltás (negyedik rész)

2012.01.02. 09:00 4430/4

 

19:30
Havasné: Kenyér nélkül én nem tudok élni.
Természetgyógyász: De tudsz.
 
Olyan kedves nő.
 
Végett és Mesemondó egymás felé fordulva pletyiznek a magyar kórházakról és a vérsüllyedésről.
 
19:50
Természetgyógyász azt mondta, a közeli Maccsban finom a sali. Holnap kipróbálom ebéd gyanánt. Vagy ebéd végett.
 
20:10
Természetgyógyász: Van 3000 forint a telefonomban. Ha kiveszem a kártyát, mi lesz a pénzzel?
Végett: Hát az megmarad.
Természetgyógyász: Meg?
Végett: Meg. De azért megnézem a telefonodat, hogy olyan-e.
 
20:20
Az egyik nővér szokása, hogy mindenkit megkérdez: Valamit estére?
Mondtam neki, hogy pezsgőt és kaviárt, de csak annyit mondott rá, hogy jó ízlésem van. Nyilván húsz év alatt nem én voltam az első humorherold, aki ezt elsütötte.
 
20:30
Végett mondta, hogy volt valami kátrányos krém, ami jót tett neki, csak betiltották. Javasoltam neki, hogy rendeljen egy köbméter kátrányt és melegítse fazékban, úgy gazdaságos is lesz.
Szerencsére vette a lapot. Mondta, hogy akkor egy ideig biztosan tünetmentes lenne és még ruhát sem kellene hordania.
 
20:45
Most biztos azt beszélik a hátam mögött, hogy ha nem zabálnék ilyenkor sajtot, akkor le tudnék fogyni. Igazuk van.
 
20:55
Én vagyok a keptön törp! Én vagyok a keptön törp! Kedvencem csak a gyömbérszörp!
Így csörög Végett telefonja. Kúl.
 
21:30
Sokan néztük a villert. Végett, Őstermelő, Mesemondó, Protkó meg még két csávó is ott volt (ők mondjuk hamar elmentek). Protkónak amúgy van tetkója, valami farkasos tájkép a vádliján.
Őstermelő mondta, hogy lakik a szomszédjukban egy biszex lány, aki úgy néz ki, mint a VV Fecó.
 
21:45
Megtudtam, hogy kell otthon szárított almát csinálni.
 
22:00
Felmentem az ötödikre szénsavas málnázni, harmincért. A pohár tetején lévő T-mobile színű hab vagy húsz másodpercig pezsgett, mielőtt elpárolgott (?). Az íze jó két héttel vetette vissza a gyógyulásomat. Őstermelő mondta, hogy öntsek hozzá kórházi teát (amit még meg sem kóstoltam). Gondoltam, rosszabb nem lesz tőle, legfeljebb felrobban. Még különösebb íze lett.
 
22:10

Most is idegállapotba kerültem az utolsó reklám végett, úgyhogy bejöttem a szobába. Gútenaht.

2 komment

Címkék: kórház

A bejegyzés trackback címe:

https://korhazban.blog.hu/api/trackback/id/tr903444989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wilson77 2012.01.07. 01:52:53

Szerintem az a Match szörnyű. Állandó sor van a pénztárnál; félszáraz (és sokszor lejárt szavatosságú, kizárólag műanyag vagy olajszármazékból készült) csomagolt péksüteménynek mondott felfújt izék vannak, persze, töltelék nélkül; a biztonsági őr bácsi állandóan követ, az amúgy is kis választékú csokispolc lerabolva mindig; és az elmaradhatatlan kosz.

Mondjuk, a salátás pultot nem használtam még.

Bocsánat, felbaszcsiztam magam, na.

jó gyógyut! ;)

Crazyman 2012.01.07. 12:35:19

A telefonost loptam. Így is hatalmas, de ott élőben valószínű a kezembe harapok hogy ne nyerítsek a nevetéstől.
süti beállítások módosítása