HTML

Kórházban

Száműztek a kórházba. Két hétre. A diagnózis: gerincsérv. Túl sok inger ért ahhoz, hogy magamban tartsam az élményeket. Ez nem az a blog, ahol az egészségügyet kell szidni, az ilyen jelegű kommenteket törlöm, mert megtehetem. korhazban@hotmail.com --> ha a nagyérdemű személyes válaszra tart igényt.

Utolsó kommentek

Címkék

Tizedik nap - Turnusváltás (második rész)

2011.12.28. 09:00 4430/4

 

10:45
Már minden második ember köhög/krákog/náthás az intézményben. Én eddig első vagyok, de az is maradok, mert pitbull vagyok. Bár Nemkerestek rémisztgetett reggel, hogy azért fázom, mert beteg leszek. Véletlenül sem azért, mert nyitva volt a társalgóban az ajtó, miközben reggeliztünk.
 
10:50
Nora Roberts és Nemkerestek már hazamentek, de Fuxos még itt van. Kért betegszállítót, arra vár.
Két új szobatárssal gazdagodtunk.
Nora Roberts helyére egy Mesemondóval egyidős néni jött, szerintem jól kijönnek majd. Profilból teljesen úgy néz ki, mint Havas Henrik, ezért mostantól kezdve ő lesz Havasné.
Régen Romániában lakott, most már itt, kishazánkban.
Mellém egy ötven körüli nő érkezett, arcra és főként a fogai egy az egyben, mint Tolkien Gollamja. De nem vagyok bunkó, hogy így nevezzem el. Végett. Így hívom, majd, avégett, mert a mónikasóból úgy megtanulta ezt a szót, hogy valamilyen formában minden mondatába beteszi.
Végettel együtt megérkezett a szoba első Fila táskája is. Tizenhetedik alkalommal fekszik be ide, két hétre.
 
11:00
Rájöttem arra, hogy onnan lehet felismerni azt, aki már sokadjára van itt, hogy van nála konyharuha.
Vettem a büfében könyvet négyszázé’. Varga Bálint: Magándetektívek.
 
11:10
Természetgyógyász berendelte az éves Avon adagját. Érdekes beszélgetésnek voltam fültanúja.
– Jó, akkor abból a samponból hetet, meg a balzsamból is.
– …
– Abból a rúzsból, amit szoktam, elég lesz most öt. Meg öt szemceruzát is. Az a Q10-es krém az milyen, jó?
– …
– Jó, akkor abból is öt darabot. Kipróbálom, milyen (!).
  
11:30
Végett bemutatkozott Természetgyógyásznak, de megint elfelejtettem a rendes nevét, abban a pillanatban, amikor kimondta. Elég nagy az esély arra, hogy hallgasson a Marikára vagy az Erzsikére. Itt tízből hét embert biztos így hívnak.
 
12:00
Először ettem meg a kórházi ebédet rendesen. Szalonnával tűzdelt őzgerinc volt rösztivel és tejszínes vargányamártással. Nyilván. Úgy fáj a gyomrom, hogy magzatpózban agonizálok. Cuki nővérnek inkább azt mondtam, csak a tornaleckét csinálom, nem akartam, hogy seggbe szúrjon valami injekcióval.
 

12:30

Felmentem sétálgatni kicsit. A legfelső emeleten (6.) nagyon kafa tetőterasz van, biztos ott vannak a csókos szobák. Járkáltam egy kicsit a többi emeleten is, csakhogy megnézzem, mik vannak arra. Olyan ellenségesen néztek rám, mintha lopni mentem volna.

 

13:15

A kozmodiszkről van szó. Kissé nőtt az átlagéletkor, szerintem már csak nekem kell fogkefe a szobában. Fuxos szegény még mindig a betegszállítóra vár.

A két új hölgyemény unalmasabbnak tűnik, mint az eddigiek. Még szóba sem került a szex.

2 komment

Címkék: kórház

A bejegyzés trackback címe:

https://korhazban.blog.hu/api/trackback/id/tr73444979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kezq1988 2011.12.28. 13:11:51

úristen, csak pénteken lesz másik bejegyzés?
Ma találtam rá a blogodra, kész vagyok tőled :)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.12.29. 21:01:23

Meddig vagy még bent? Egy újévi activity party érdekelne, hogyan zajlik a pihenőben! :)
süti beállítások módosítása