HTML

Kórházban

Száműztek a kórházba. Két hétre. A diagnózis: gerincsérv. Túl sok inger ért ahhoz, hogy magamban tartsam az élményeket. Ez nem az a blog, ahol az egészségügyet kell szidni, az ilyen jelegű kommenteket törlöm, mert megtehetem. korhazban@hotmail.com --> ha a nagyérdemű személyes válaszra tart igényt.

Utolsó kommentek

Címkék

Tizenegyedik nap - A kis rasszisták (harmadik rész)

2012.01.09. 09:00 4430/4

16:25

Végett és Mesemondó szerint Havasné beképzelt. Próbálnak meggyőzni arról, hogy ne legyek vele ilyen jóindulatú, mert a fejemre nő.

Egyébként itt úgy tűnik, csak arról lehet beszélni, hogy mennyire nincs pénze az embernek, akinek van, az csak rohadt állat lehet, aki felvág mindennel.

Mesemondó pedig épp kibeszéli Nora Roberts-et. Piros meg fekete majdnem tangában járkált a kezelésekre, mint a fiatalok. A férje veszi neki a szexiset.   

16:45

Úgy döntöttem, bent alszom. Macerásabb a hazajárkálás, no meg holnap úgyis leszerelek. Csak meg kell ismerni valamennyire az újakat is. Ha nem írnék tovább, nyilván felvágnátok az ereiteket, hosszában.

Láttam Protkó családját. Szerintem a férje és a fia zöldségesek. Pardon, zőcségesek.

Aszonta egy csaj a földszinten, hogy mindjárt jövcsizek. Egész elszoktam az ilyen jellegű beszédtől. Itt gyakoribb szó a farhát, mint a bazmeg.

17:00

Két kiscsaj fészbukozik mellettem. Vihognak.

Neked mennyi komlói barátod van! Pedig nem is ott laksz! Fent van az Anett is? Küldjünk neki egy forró tejet!

Jobban tolerálom a nyuggereket, mert már én is azzá lettem.

17:15

Székenülő és Természetgyógyász most mentek el mellettem. A gyógyszertárba igyekeztek, füldugóért. Ezek még nagy barátok lesznek.

17:45

Kaptam fél liter Lukács vizet, kifejezetten fingszagú. Ez tényleg jó lenne? Amúgy meg langyos vizet igyon az, aki rókázni akar.

Mesemondó és Végett arról beszélgetnek, hogy a kínaiak mennyire tönkreteszik kishazánkat.

A Kőbányai úton is láttam múltkor egy ilyen kerti törpét, aki valutát árult. Hát az anyja úristenit! – mondta Mesemondó.

Lassan torna time.

18:00

Édesanyám felhívott.

– Mit kaptatok vacsorára?

– Sajtkrémet.

– Jól van, akkor abból fosás lesz.

18:15

Székenülő allergiás a paradicsomra, de mégis azt tolja. Köhög meg fulladozik. Okos.

Az ajtó előtti lámpának meg olyan hangja van, mintha tetoválnának valakit.

Havasné visszaküldte a fiával a puszedlit, mert nem kívánta. A szívem szakadt meg érte. Olyan jó lett volna, ha nekem adja.

19:00

Tornalázat indítottam el a szobában. Már Természetgyógyász, Mesemondó és Székenülő is tornázik. Büszke lenne rám a tanár néni, ha ezt látná. Stréber-e vagyok?

19:05

A Lukács víznek az íze is olyan, mint a fingnak, ha létezik neki olyan. 

19:30

Valamiféle fülcseppekről témáznak a csajok. Székenülő is horkol. Ne már.

Természetgyógyász:  A gyógynövények is drogok. Mindezt arra mondja, hogy Székenülő meséli, hogy egy hónapja abbahagyta a depressziógyógyszert., helyette teázik Régebben ápolónőként dolgozott mentálisan beteg emberek között. Kemény lehetett. Ki kell faggatnom.

20:00

Csetszoba van. Mesemondó és Székenülő a depresszióról beszélgetnek, én Végettel az államvizsgákról általában. Havasné valami szép, régi könyvet olvas.

Székenülő megdicsérte Természetgyógyászt, azt mondta neki, hogy akár természetgyógyásznak is elmehetne, annyira ért a gyógyfüvekhez. Mondom, hogy jóban lesznek. Benyal neki tövig.

20:10

Természetgyógyász masszírozza Székenülő nyakát. Több is lesz itt, mint barátság. Ez még csak az első napjuk.

20:12

Ma senki nem beszélt a szexről, módfelett furcsa. Jó, Mesemondó nosztalgiázott egy kicsit Nora Robertsről, de az nem az igazi.

21:02

Mostanáig mesélte Végett a lánya és a családja történetét mesélte. A tizedik perc után elvesztettem a fonalat, annyi név és helyszín volt benne. A lánya mentett meg végül, egy telefonhívással félbeszakította a drámát.

Természetgyógyász közben gyógynövény-szakkört tartott az ágyán Mesemondónak és Székenülőnek, aki ki hinné, a széken ül. Ott gubbasztottak a kis noteszkájukkal és sercegő tollal jegyzetelték, hogy milyen növényeket rakjanak a teába, ami majd meggyógyítja a hasnyálmirigyüket és az immunrendszernek is jót tesz. 

A villa meg már megy, de ez a némber annyit beszél, hogy az agyam is lezsibbadt.

Csokit ide, folyadék formájában, automatából.

Holnap nagy nap lesz.

1 komment

Címkék: kórház

A bejegyzés trackback címe:

https://korhazban.blog.hu/api/trackback/id/tr263498857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kavicsq 2012.01.09. 10:24:00

Mi lesz velünk, ha meggyógyulsz?
süti beállítások módosítása