HTML

Kórházban

Száműztek a kórházba. Két hétre. A diagnózis: gerincsérv. Túl sok inger ért ahhoz, hogy magamban tartsam az élményeket. Ez nem az a blog, ahol az egészségügyet kell szidni, az ilyen jelegű kommenteket törlöm, mert megtehetem. korhazban@hotmail.com --> ha a nagyérdemű személyes válaszra tart igényt.

Utolsó kommentek

Címkék

Tizenkettedik nap - Zárójelentés

2012.01.11. 09:00 4430/4

Elérkeztünk az utolsó naphoz. Bár nem volt túl hosszú, kétfelé osztom, hogy Nektek, a Kedves Olvasóknak még a pénteki kávé mellé is jusson egy kis szösszenet. Aztán új hét, új élet kezdődik. Legalábbis számomra biztos, mert egy vadonatúj munkahelyre kell becsattognom. Annyit ígérhetek, hogy hallani fogtok róla, ha megér egy blogot. 

6:30
Tegnap mégiscsak megnéztem a villert, Végett is jött. Már egy ideje ment a műsor, amikor megjelent Protkó, mind a 130 kilójával, katonai mintás kapucnis pulcsiban.
Leülök bazmeg, megnézem én is ezt a szart – mondta, és helyet foglalt mellettem. Ekkor egy pillanatra mutatták Csonka Andrást.
Buzi! Mit van ez a buzi a tévében?
A reklám alatt úgy döntött, kimegy cigizni. Az egyik asztalon valaki ott hagyott/felejtett egy fél csomag háztartásit. Protkó megragadta az alkalmat, isteneset markolt bele. Aztán észrevette, hogy láttam a bűnözését. Kikerekedett a szeme, elmosolyodott és csak ennyit mondott: keksz.
Ezennel meg is nyerte a Kórház Legbunkóbb Nője Ever díjat.
A villa után Végettel elmentünk pisilni, párban, csak hogy ne vigyen el a kórházszörny.
 
És akkor most áttérnék a mai, az utolsó napra.
Nem tudom, hogy a fülemmel van a gond vagy a füldugóval, de az éjszaka folyamán a balból mindig kiesett. Ez azért furcsa, mert az eddig simán ottmaradt. Fülsövényferdülés.
 
7:00
Székenülő krémet masszíroz Orros vállába, aki csöcsben áll a szoba közepén. Ez még csak a második közös napjuk. Románc szövődik, de ennek sajnos már nem lehetek a tanúja.
 
7:10
Havasné azt mondja, hogy éjszaka valaki bent járt a szobában és felbolygatta a fiókját. Nem vitt el semmit, csak összetúrta. A többiek nem hiszik el neki, bevallom, én is kételkedem benne. Egész éjjel járkált, mert persze neki is este kellett magába küldeni a hashajtót. Ez valami extrém sport lehet itt.
 
8:00
Egy nénivel ugyanazt a reggelit néztük ki a tálalón. Ugyanazt a két zsömit, vajat és mézet. Gyorsabb voltam, mert már fürge vagyok, mint egy gyík, és ennek hangot is adott.
Én is ugyanazt akartam! – mondta.
Felajánlottam neki, hogy odaadom. Nem hittem volna, hogy komolyan gondolja és kiveszi a kezemből.
 
8:15
Végett a tegnap este elkezdődő, Húspácolásról profiknak című előadását most fejezte be.
Székenülő megjegyezte, hogy ma kevesebbet eszik, mert tegnap bezabált. Három és fél zsömlét rágott a gyomrába, de az a zsömle úgyis olyan üreges, hogy alig van benne szénhidrát.
Aztán magába lőtt vagy két deci inzulint. Ha mindezt tegnap tette volna, most Zsömle lenne a neve.
Természetgyógyász és Havasné arról beszélgetnek, hogy akárki akármit mond, az öregkorban kurvára semmi szépség sincs.
 
10:00
Voltam ultrahangon és árammal csapatáson, adtam a kezelőknek boci csokit búcsúzóul, az ultrahangos fiútól még puszit is kaptam.
 
10:30
Természetgyógyász még tegnap megkért, hogy nézzek meg neki valami teagyártó természetgyógyászt a neten. Erre Székenülő is vérszemet kapott, neki menetrendet bogarásztam.
Természetgyógyász lekísért, megnézte, hogy működik a technika. Ott volt az internet a számítógépben. Ingyen.
 
11:00
Végett már tegnap óta azt játssza, hogy nem talál semmit. Hol a tusfürdő, hol a szemüveg, hol a toll. Valamije mindig eltűnik, de aggodalomra semmi ok. Hamar előkerülnek a dolgok, így rejtély sincs.
 
12:00
Egész ehető ebéd volt, amit az új Csipet Csapattal együtt ettem meg. Amúgy a vadasban mióta van uborka?
 
12:15
Mesemondó, a kis huncut, azt mondta, hogy gyógytorna helyett inkább rakjam otthon a papa nyakába a lábaim. Próbálta a témát a malackodáshoz vezetni, de a mostaniak nem kíváncsiak rá. Vagy szégyenlősek.
Természetgyógyász még mindig a telefonjával baszakodik. Most ment el a vesztendbe, hátha adnak neki cserekészüléket.
 
12:30
Ha valaki netán a nemmondommegmilyen kórházban jár, a harmadik emeleti kávéautomatából feltétlen kóstolja meg a csokis tejet. Az automatás italok koronázatlan királya.
 

3 komment

Címkék: kórház

A bejegyzés trackback címe:

https://korhazban.blog.hu/api/trackback/id/tr603530941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TH 2012.01.12. 13:45:56

"Annyit ígérhetek, hogy hallani fogtok róla, ha megér egy blogot. "
Ezt technikailag hogyan tervezed kivitelezni? :)

Haloperidol 2012.01.16. 14:39:48

@TH: Biztosan a "Korhazban" cimet megvaltoztatja "Munkahelyen"-re :)

TH 2012.01.17. 07:56:17

@LION_heart: az ravasz megoldás lenne
süti beállítások módosítása