HTML

Kórházban

Száműztek a kórházba. Két hétre. A diagnózis: gerincsérv. Túl sok inger ért ahhoz, hogy magamban tartsam az élményeket. Ez nem az a blog, ahol az egészségügyet kell szidni, az ilyen jelegű kommenteket törlöm, mert megtehetem. korhazban@hotmail.com --> ha a nagyérdemű személyes válaszra tart igényt.

Utolsó kommentek

Címkék

Negyedik nap - Liftek és Frontok (második rész)

2011.12.01. 09:00 4430/4

Szolgálati közlemény: már lájkolni és megosztani is lehet a bejegyzéseket, tegyétek ezt nagy szorgalommal, legyetek oly kedvesek. Köszi. Puszi.

Akár végig is lehet tetszikelni az összes posztot. Akár.

A posztok ezentúl csak kétnaponta élesülnek, így minden másnap álmatlanul forgolódhattok az ágyban. Túl hamar véget érne a történet, nem szeretném, hogy unatkozzatok. 

 

14:30

Nora Roberts kandúrja azt mondta, hogy napokon belül kitör a háború, az élelmiszerek árai egy nap alatt vagy 30%-al nőttek, törvénybe hozták, hogy a gyerekeknek szót kell fogadni a szülőnek.

Mesemondó a 236 forintos gyümiteát szereti, mert az hold alakú, nem téglalap.

Megint a hamvasztásnál tartunk.  Illetve annál, hogy ki hova viszi a hamvakat. Fügefa alá, tölgy alá, nappali alá… lassan nekem is ki kellene dolgoznom egy akciótervet.

14:45

Olyan, mintha egy alsós táborban lennék. Az egész szoba Nemkerestek ágya mellé kucorodott, zajlik a pletyiparti. Kicsit kezdenek összefolyni a családi szálak.

Ha lenne kártya, már kentkupéznánk.

14:53

Akkora macskabox volt az udvaron, hogy a fél kórház az ablakban lógott. Egy nagy, dagadt vörös verekedett össze egy kis cirmoskával. Aztán az egyik nyugger elkergette őket, és hirtelen vége szakadt az előadásnak. Kár érte.

Igen, mostanában elég ingerszegény a környezetem.

15:00

Nora Roberts: Nekem négy férjem volt, más nem is volt az életemben. Szűzies életet éltem.

Megy a nosztalgiázás, már majdnem mindenkinek könnyes a szeme. Nekem is.

Mondtam Mesemondónak, hogy ne aludja át az egész délutánt, mert akkor altatóval sem tud majd este aludni. Ne szájaljál velem, édes fiam – mondta.

15:30

Kezdek rájönni, miért ilyen perverzek. Későn kezdték.

15:31

Napi bölcsesség: Az idő megáll, a fasz feláll.

Nora Roberts kezd jobban lenni.

Mesemondó meg azt tervezgeti, hogy ha innen kimegy, milyen műtétre menjen. Műcsöcsöt neki!

16:30

Egy világ omlott össze bennem. A legcukkerebb néni úgy beszél, mint egy kocsis. Nem áll jól neki a bazmeg.

17:00

Fényképmutogatós percek Nemkerestekkel.

Ez az a pillanat, amikor a kutyuskát először engedtem , ez az, amikor a kisunokámnak mondtam, hogy ne ásítson a fénykép készítése közben, ez pedig egy szép ponty.

19:00

Természetgyógyász végiglocsolta az emeleten a virágokat. Felhúzta magát azon, hogy nem emlékezett arra, hogy hol hagyta a szemüvegét.

Jelszócsere volt a vifinél, beletelt vagy fél órába, amíg ez számomra is kiderült. Bekuncsorogtam a portás bácsihoz, azzal a szöveggel, hogy mindenképpen meg kell néznem a méljeim. Internetfüggőség.

A kedvemért felhívta a rendszergazdát, lehet, hogy egy óra múlva már lesz rendes net.

Egyre többet kajálok unalmamban. Szerencse, hogy nem hoztam sok csokit, már nem lenne belőle semmi. Életem párja hozott nekem salit, wellness vacsi volt. Ez az, ami innen hiányzik. Egy darab paprikát sem adnak a reggeli mellé.

Mesemondó pont akkor kezdte el reszelgetni a protkóját, amikor a vacsorám felénél tartottam. Nyami.

Azt néztem, hogy ezektől az infúzióktól egész szépen elmúltak a Fester Addams karikáim a szemem alól.

19:15

Itt az ideje annak, hogy magamról is adjak egy átfogó leírást:

Laptopos: az emelet legfiatalabb lakója, fogalma sincs, hogy miért van itt. Járása leginkább egy barlangi medvéhez hasonlatos. Általában az ölében van a laptopja, ha mégsem akkor a telefonján lóg, ami egész nap csörög. Szerencsére kimegy a folyosóra, nem pofázik órákat a szobában. Alapvetően rendes a többiekkel, de tizenegyig égeti a kisvillanyt és állandóan zörög a rohadt tönkölypelyva párnájával, valamint állandó jelleggel szellőztetni akar.

19:35

Szabad-e VV Eszternek félmeztelenre vetkőznie úgy, hogy felfüggesztette az ügyvédi praxisát? Válaszát küldje el, a 17634-re. A válaszolók között egy egyéves Hot! magazin előfizetést sorsolunk ki.

20:35

Buli van Aprajafalván! Az egész szoba fent van, biztos érzi mindenki, hogy holnap péntek, trendiül T.G.I.F.

Az édes portás bácsi megszereltette a netet, így mindent meg tudtam nézni. Még Nemkeresteknek is megfejtettem a hajas álmát, beküldtem egy novellát a Karcolatra, csak, hogy jól a sárba tiporják.

Meséltem már az emelet másik fiatal lányáról. Beszélgetésbe elegyedtem vele, aranyos kiscsaj. A téma adott volt: ő is figyelte délután az ablakból a macskaharcot, szintén a vörösnek szurkolt.

Van egy talált kutyája, akit el akar passzolni, mert nevelhetetlen, valamint nagy álma egy mosómedve. Igen állatbarát.

Mesélte, hogy örömünnepet tartanak, mert az egyik Tininindzsa hazament. Úgy látszik, nem csak nekem nem köszönt.

Lassan kezdődik a viller, már mindenki izgatott a televízió képernyője előtt.

Ha ilyen jól bírják az éjszakázást, a végén még szellemet is idézünk.

6 komment

Címkék: kórház

A bejegyzés trackback címe:

https://korhazban.blog.hu/api/trackback/id/tr853415462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.12.01. 11:44:19

"Ha lenne kártya, már kentkupéznánk."
Mi az a kentkupé? Gongolom nem ulti! :)

"Kezdek rájönni, miért ilyen perverzek. Későn kezdték."
Már mihez képest? Szerintem csak a korral jár.

"Napi bölcsesség: Az idő megáll, a fasz feláll."
Avagy "ha az feláll, az ész megáll!"

TGIF - Bakker, nem sok undorítóbb van, mint fogszabályzósan okádani... :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2011.12.02. 10:06:26

:):) Nagyon jól írsz, csak mondom!

Régen tök jól elvoltam a kórházban, nem unatkoztam, de ha még egyszer mennem kell - remélem, nem -, akkor muszáj nekem is ilyesmit írni:):):)

4430/4 · http://korhazban.blog.hu 2011.12.02. 10:33:53

A kentkupé:
hu.wikipedia.org/wiki/Kent-kup%C3%A9

@ladyandhenk: köszi, de azért ilyenre inkább ne kerüljön sor :)

Mc69 2011.12.07. 11:34:37

Nagyon jól írod, nem tudom "letenni".
Azért az esti villa kicsit erős. Mondjuk kórházban megértem.

ace911 2011.12.07. 13:34:40

Szia!

Kérlek áruld el a karcolatos írásod elérhetőségét!

zöldnyúl 2011.12.07. 16:08:23

le sem tudom tenni..a férjem kivan h mi a f..on röhögök itt folyamatosan, a kórház meg egy szar: közli Ő és ott ha beszarik vki nem cserélik az ágyneműjét. ergo nem olvashatok fel, pedig megosztanám vele is:)) én 3 hétre voltam nyáron beutalva gyógykezelésre minden nap!!h-p de szerencsére otthon aludhattam..és igen fiatal korommal én is sztár voltam:) a súlyfürdőben nem is volt szinte olyan keskeny derékra öv mint az enyém..pedig azt hittem csöppet sem vok vékony..ja és a sánta masszőr belémesett tök gáz volt...:) olvaslak is tovább..kitartás!
süti beállítások módosítása